Wstydzę się iść na siłownię? Dlaczego

0
123

Wydaje się, że wielu z nich jest wypychanych z sali gimnastycznej w hańbie, krzycząc za nimi: „Wyjdźcie, gruby, zwiotczały brzydko!” Wiele dziewcząt i kobiet wstydzi się iść na siłownię. Z jakiegoś powodu wstydzą się pojawić w sali bez kostek na brzuchu. 

Moja dziewczyna skarżyła się rok temu: „Jak mogę, tak niewprawna dziewczyna z domu, być w stanie pracować z inteligentnymi, wysportowanymi i energicznymi ludźmi? Tak, śmieją się ze mnie! Nie wiem, jak chodzić po torze, widziałem tylko bar w kinie, a każdy symulator przypomina mi średniowieczny instrument tortur! ”

I jak była zaskoczona, że ​​na siłowni większość z nich jest niesportowa i nieśmiała! Oczywiście wśród tłumu oszołomionych ludzi z cellulitem (nawiasem mówiąc, Reese Witherspoon, „blondynka w prawie”, przyznaje, że ma cellulit i nie dba o to), bogini lub bóg będzie doskonały, opalony i muskularny do perfekcji. Dziewięćdziesiąt procent, że to trener, a jeśli nie, to nasz, gruby i nie doskonały, jest jeszcze więcej. Więc opinia publiczna będzie na twoją korzyść.

Miesiąc później moja dziewczyna zapomniała o potrzebie niekończącego się, bólu serca, porównania siebie z Angeliną Jolie i chciwie opowiadała o tym, ile razy wykonuje ćwiczenia brzuszne (bardziej niż ja).

Ale co najważniejsze, zdała sobie sprawę, że po siłowni, paradoksalnie, czujesz się pełna energii! Zdumiewająca cecha tego sportu, on nie bierze władzy, ale daje, aw rzeczywistości to wszystko jest brzęczenie.

Chcę zaoferować ci małą grę na korzyść i krzywdę, a wyciągniesz wnioski i całkiem poważne: aerobik

Moi trenerzy powiedzieli, że w młodości, w latach 90., tylko bieganie uważano za aerobik – niski ładunek, który nawet osoba nieprzeszkolona może wykonywać przez długi czas. Teraz, dzięki zajęciom tlenowym (pochłaniającym tlen), rozumiemy rower, krok, elementy sztuk walki i najpopularniejszy aerobik taneczny.

Nowoczesny aerobik poprawia się tak szybko, jak komputery, każdego dnia pojawiają się nowe typy, nowe techniki. To świetnie! Co roku robi się to ciekawsze i przyjemniejsze.

A jeśli jakieś dziesięć lat temu w klasie aerobiku kobiety wykonały szerokie zamiatanie nogami sto razy z rzędu, teraz ci, którzy nie lubią aktywnie przenosić się do muzyki, mogą wybrać Pilates lub aerobik z elementami jogi.

Fakt, że Sarah Jessica Parker jest zaangażowana w pilates i wygląda na to, że kołysze się na symulatorze od rana do nocy, jest zachęcający. Nie jest konieczne żarcie jak ładowarka, aby zachować kształt.

Kolejny plus nowoczesnych systemów: w ogóle nie trzeba chodzić na te same zajęcia przez cały rok. Pewnego dnia możesz poświęcić się aerobikowi, innym razem jeździć na rowerze i zakończyć tydzień treningiem tai-bo z wykorzystaniem technik sztuk walki.

Przydatne jest łączenie lekkich ładunków z bardziej złożonymi: na przykład taniec aerobik z programem na przesuwanej desce. U większości kobiet doskonale wzmacnia wewnętrzną część strefy problemowej uda. W takim przypadku nie ma potrzeby rzucania ulubioną bieżnią. Z czasem niektóre mięśnie przyzwyczajają się do obciążenia, a ćwiczenia nie są tak skuteczne. Zmiana sytuacji przyniesie korzyści..

http://www.verostilo.com - - - -