Wskazówki dotyczące otyłości i walki z nią.

0
145

Jeśli wskaźnik masy ciała wynosi 30 jednostek lub więcej, uważa się, że osoba jest otyła. tacy ludzie muszą wykonywać ćwiczenia. I to nie tylko wysiłek fizyczny i redukcja kalorii. Ponieważ te dodatkowe kilogramy mają negatywny wpływ na ludzkie ciało. I w tym przypadku schudnąć należy pod nadzorem lekarza.

Otyli są znacznie trudniej walczyć z nadwagą. Pierwszym krokiem jest wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego. Ponadto konieczne jest przeprowadzenie badania naczyń, układu mięśniowo-szkieletowego. Analizy te pokażą obraz stanu ciała, a zatem możliwe będzie zrozumienie, czy warto wykonywać ćwiczenia pacjenta i w jakiej objętości. Jeśli nie, konieczne będzie dodatkowe leczenie.

Trening dla osób otyłych

Ludzie z otyłością muszą stopniowo wchodzić w reżim treningowy, ponieważ przed tym konieczne jest przygotowanie układu sercowo-naczyniowego, a także powoli ładować mięśnie, w przeciwnym razie zmęczenie spowodowane treningiem i zwiększony głód doprowadzą do złego nastroju, pojawi się podrażnienie i chęć do praktyki otchłań

Na początek ładunek w postaci chodzenia w szybkich krokach jest lepszy, dzięki czemu poprawi się praca serca, główny problem otyłości. a dotyczy to wszystkich grup mięśniowych. Następnie w trybie ćwiczeń powinieneś dodać ćwiczenie, które będzie zawierać ćwiczenia wzmacniające mięśnie pleców. Dla osób z nadwagą ważne jest wzmocnienie tej grupy mięśni, ponieważ obciążenie kręgosłupa ze względu na masę ciała jest duże. Konieczne jest trenowanie mięśni bioder, plądrowanie stawów kolanowych, często z tym są problemy.

Możesz przejść do ćwiczeń siłowych, ale lepiej najpierw skonsultować się z lekarzem. Ćwiczenia muszą być wykonywane co najmniej 20 powtórzeń. I pamiętaj, że trening powinien trwać co najmniej 45 minut. Trening siłowy nie powinien być podstawowy. Przede wszystkim należy skupić się na cardio, takim jak elipsa lub rower..

brwi permanentne warszawa - - - -