Ruch – klucz do dobrego nastroju

0
140

Ruch jest bardzo ważny dla ludzi. To nie tylko metoda radzenia sobie z nadwagą, ale czasem normalne funkcjonowanie układu nerwowego. Ruch jest naturalny dla osoby w każdym wieku. Jeśli osoba spędza większość czasu w pozycji siedzącej, krążenie krwi pogarsza się, pojawia się osłabienie mięśni, a układ sercowo-naczyniowy cierpi.

Bez ruchu ludzie szybko się męczą, stają się bierni, pojawiają się bóle głowy, podrażnienie, sen jest zakłócony. Osłabienie mięśni prowadzi do chorób innych narządów, które wymagają wystarczającego wsparcia.

Siedzący tryb życia biedny styl życia

Siedzący i nieefektywny styl życia zazwyczaj prowadzi do zmian na poziomie komórkowym, zmieniają się telomery, co oznacza, że ​​ciało szybko się starzeje, a zmiany telomerów zależą od zdolności organizmu do przeciwstawiania się chorobom. Praca biurowa prowadzi do tego, że prawie co trzeci cierpi z powodu braku aktywności fizycznej. Co więcej, ludzka psychika cierpi z powodu silnego obciążenia emocjonalnego.

Aktywność fizyczna

Najlepszym sposobem na stres jest wysiłek fizyczny. Co dzieje się w ciele, gdy mięśnie działają? Podczas ćwiczeń poprawia się praca kory mózgowej. Ponadto uruchamia się mechanizm ustalania metabolizmu w organizmie człowieka. Nie bez powodu lekarze radzą nie zaniedbywać porannych ćwiczeń, aby uzyskać ładunek żywości i dobrego nastroju przez cały dzień.

Ruch poprawia krążenie krwi i dostarcza tlen do mózgu, więc uważa się, że myślenie jest lepsze w podróży. Osoba potrzebuje około 1,5 godziny aktywności fizycznej każdego dnia. Nie oznacza to, że musisz iść na siłownię, po prostu chodzić, robić prace domowe, grać w gry na świeżym powietrzu. Możesz łączyć biznes z przyjemnością, na przykład, taniec, zapasy. To nie tylko ruch, ale także ćwiczenia, które przyczyniają się do rozwoju mięśni. A także są dobre cardio, które pomogą w walce z otyłością..

Więcej artykułów

- - - -